آمادگی پایگاه های بهزیستی فارس جهت دریافت زکات فطره 

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس با اعلام آمادگی پایگاه های بهزیستی فارس جهت دریافت زکات فطره از هم استانی های مومن روزه دار گفت :۱۸۰  صندوق و ۷۰ دستگاه خودپرداز برای جمع آوری زکات فطره هم استانی ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
هوشیار با اشاره به برگزاری پویش عید همدلی و با بیان این که :تمامی مراکز و ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس آماده دریافت زکات فطره و نذورات از سوی هم استانی های نوع دوست  و نیک اندیش هستند،اظهار داشت در ماه مبارک رمضان و با همت خیرین بیش از ۶۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۶میلیارد ریال جهت جامعه هدف بهزیستی فارس تهیه و توزیع شده است.
مدیرکل بهزیستی فارس گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام تقلید، نیک اندیشان می توانند زکات فطریه خود را به ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی که متولی نگهداری و ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت،ایتام،خانواده های بی‌سرپرست و نیازمند هستند پرداخت نمایند،از این رو بهزیستی فارس تعداد ۱۸۰ صندوق و ۷۰ دستگاه خودپرداز جهت دریافت زکات فطره در سراسر استان مستقر می نماید.
مدیر کل بهزیستی فارس افزود:شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ بنام هدایای خاص مشارکت های مردمی نزد بانک مرکزی نیز جهت واریز زکات فطریه هم استانی های نیک اندیش در نظر گرفته شده است.

کد خبر 78029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد